Tuesday, January 21, 2014

X-VIBE ROM

X-VIBE ROM
ROM testat







Dezvoltator : Xakep

Data : 20.01.2014




Detalii : bazat pe VIBEROM_V1.0_1403_6_ST_P780_NK_6A1F / Lenovo S650 - S960

Scor : AnTuTu 13852

Limba : engleza, rusa, chineza

Adaugari :
- Root
- RootShell
- Busybox
- init.d
- TWRP 2.5.0.0

Sunt scoase aplicatiile chinezesti.

Bugs :

Instructiuni :
1. Descarca arhiva .zip de aici:  AICI;
2. Dezarhiveaza pe PC;
3. Run Flash_tool.exe din folder-ul " FlashTool ";
4. Bifeaza DA DL All With Check Sum  IMPORTANT !!!;
5. Apasa Scatter-loading;
6. Alege fisierul MT6589_Android_scatter_emmc.txt din folder-ul "target_bin";
7. Apasa: Firmware -> Upgrade;
8. Se conecteaza telefonul inchis la PC, dupa apasarea butonului “Upgrade”;
9. Se asteapta aparitia unui cerc verde pe ecran, apoi se poate deconecta telefonul;
10. Enjoy!

Adaugari ulterioare (patch):

Settings >> System >> Battery
Settings >> System >> More ... >> Settings IP-set
Settings >> System >> profiles >> Sound Smart sound

Instructiuni :
1. Descarca Patch_Settings_for_SmartSound.zip de aici : DOWNLOAD sau de AICI;
2. Se copiaza Patch_Settings_for_SmartSound.zip in telefon;
3. Se acceseaza Recovery (Reboot to Recovery sau Power + volume up + volume down);
4. Install Patch_Settings_for_SmartSound.zip;
5. Swipe to flash;
6. Wipe cache / dalvik;  IMPORTANT !!!
7. Reboot system.


* Multumiri veman!

6 comentarii:

Daca il folosesti, da un feedback, te rog.

Merge super. Am folosit alta sursa, insa :)
Singura mea problema e ca are MAC-ul dinamic, nu stii cum as putea face sa nu mi-l regenereze la fiecare conectare de wifi on/off ?

Salut Voctor,
Eu nu am aceasta problema si nu prea m-a interesat. Din pacate nu am timp asa ca te invit pe forumul Softpedia, la topicul P780 pentru a mai cauta pe acolo raspunsuri. Sunt ceva pagini de citit, insa merita.

salut am testat acest rom timp de 1 saptamana si am observat cateva nereguli (spun eu ) wifi pica des (din 5 in 5 minute pica) camera nu merge calumea ( nu face poze ok ace pozele aiurea, timezone pt romania nu e bun (pe telefon imi arata un ceas , cand e lockscreen apare altu si in calllog apare dinou alt ceas + are unele avantaje fata de alte eu unu prefer LIFE v0.7

Răzvan, mulțumesc pentru feedback.
Eu am folosit cam 2 luni acest ROM și nu am întâmpinat nicio problema din cele descrise de tine.
Singurul lucruri ca nu îmi arata cine ma suna.
Zi bună.

Post a Comment