Wednesday, January 1, 2014

Aplicatii Lenovo


Aplicatiile Lenovo: Launcher, Power, Music, IdeaFriend, Calendar, FileBrowser.*

Aplicatiile si informatiile sunt luate de pe Forumul Android Polonia.
Le gasiti aici


Toate aplicatiile in arhiva - aplicatii originale (engleza) de AICI
Se instaleaza normal. 
Toate aplicatiile sunt testate pe Acer S500 - doar IdeaFriend si LenovoLauncher nu merg instalate.


1. LenevoLauncher v3.3.10
Cea mai recenta versiune pentru Lenovo Launcher.
In prezent functioneaza bine, cu efecte si animatii si destul de customizabil.







2. LenovoPower v1.5.1









3. LenovoMusic v2.4.37








4. LenovoCalendar v2.0493












5. Lenovo FileBrowser v2.2.46









6. IdeaFriend v1.18.468-xxhdpi 













4 comentarii:

nu am reusit sa instalez decat Lenovo Power... a mai intimpinat cineva probleme?

Cum nu ai reusit?
Eu am instalt, dupa cum am spus in postare, apk-urile pe alt telefon si au mers unele din ele.
Pe Lenovo P780 le-am copiat pe card si le-am instalat cu TWRP.
Au mers toate.
Bafta!

eu am instalat aplicatia de contacte si imi da crash la tot (doar mesaje pot scrie) in rest nimic nu pot face nu pot suna ca ia crash aplicatia, in dial nu pot intra help pls

Buna Razvan, poti instala alternative (ExDialer, Go SMS), pana le dai de cap aplicatiilor astora.
La mine au mers. Eu acum folosesc pe SLX camera de la lenovo, deci nu ar trebui sa dea gres.

Post a Comment